פרויקט אגורה : חפצים שנמסרו יד שניה - לוח 2432 (ארכיון)
|
| חפצים שנמסרו | מצב | עיר / ישוב | תמונה | תאריך מסירה |
|
|
|
הראל |
|
19/7/2009 |
|
מיקסר פונקציונאלי. לא היה בשימוש, אך לא חדש. |
|
|
|
|
|
|
הוד השרון |
|
19/7/2009 |
|
טלביזיה 21 אינצ' בת 10 שנים , כחדשה לגמרי. כל המעוניין יש להתקשר ל- |
|
|
|
|
|
|
אור יהודה |
|
19/7/2009 |
|
שוחן פלסטי באורך 1.8 מ' פגום קלות. |
|
|
|
|
|
|
בית שמש |
|
19/7/2009 |
|
שקיות בגדים לגילאים שונים |
|
|
|
|
|
|
אשדוד |
|
19/7/2009 |
|
ספת סלון 3+1 ההובלה ע"ח הלוקח. מצב סבבה. כל הקודם זוכה. אשדוד יא' ליד המרכזון |
|
|
|
|
|
|
רמת השרון |
|
19/7/2009 |
 לחצו להגדלה |
במצב טוב מאוד למעט תיקון קטן שצריך לעשות... |
|
|
|
|
|
|
נתניה |
|
19/7/2009 |
|
3+2 במצב טוב איסוף משד' בנימין 18 קומה ד' לא בשבת!!! |
|
|
|
|
|
|
אשכולות |
|
19/7/2009 |
 לחצו להגדלה |
למסירה - שעון קיר גדול - לא עובד אבל עדיין אפשר ללמד איתו איך לקרוא שעון. (המחוגים מסתובבים)
למסירה אצלי בישוב - או בתיאום בבאר-שבע. ליצירת קשר נא לשלוח מסר דרך האתר. |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
19/7/2009 |
 לחצו להגדלה |
מצלמת אולימפוס camedia c-2020 z 2.1 מגה פיקסל, ישנה אך במצב מצוין. |
|
|
|
|
|
|
מעלה אדומים |
|
19/7/2009 |
|
הליכון לתינוק,עוזר לקראת הליכה,מי שרוצה צריך להגיע למעלה אדומים. |
|
|
|
|
|
|
זכרון יעקב |
|
19/7/2009 |
|
דגם 503F בת 10 שנים, המכונה תקינה. |
|
|
|
|
|
|
נתניה |
|
19/7/2009 |
|
olivetti ofx520 לא יודע אם עובד יושב כאן הרבה זמן |
|
|
|
|
|
|
הרצליה |
|
19/7/2009 |
|
ספרי ילדים, לילדים עד גיל 3 |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
19/7/2009 |
|
|
|
|
|
חיפה |
|
19/7/2009 |
 לחצו להגדלה |
4 מסרקים נגד כינים. כאלה שמקבלים בקופסה של "מורן" יחד עם שמפו וקונדישינר. |
|
|
|
|
|
|
נתניה |
|
19/7/2009 |
|
יש לי תרופות רבות ובדיקות של סכרת ועוד כל התרופות טובות וארצה למסור |
|
|
|
|
|
|
עזריקם |
|
19/7/2009 |
|
חולצות קייציות לנערות בנות 15-17 עם קשירה מלמעלה
איסוף יתבצע ע"י האדם הרוצה בחולצות |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
19/7/2009 |
 לחצו להגדלה |
מתלה מגבות ממתכת - להבריג לקיר
רוחב 80 ס"מ, עומק 14 ס"מ - לבוא ולקחת!
(אין לי מושג מה עשיתי עם הברגים) |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
19/7/2009 |
|
מקרר תדיראן גלקסי סילבר ליין, צבע לבן, בן 8 שנים במצב מצויין . ימסר רק למי שיקח אותו ביום ד' 22.7 בשעה 10.00 בבוקר. |
|
|
|
|
|
|
ראשון לציון |
|
19/7/2009 |
|
מיקרוגל מכני של חברת קנדי, עובד מצויין רק צריך ניקוי טוב. |
|
|
|