פרויקט אגורה : חפצים שנמסרו יד שניה - לוח 2373 (ארכיון)
|
| חפצים שנמסרו | מצב | עיר / ישוב | תמונה | תאריך מסירה |
|
|
|
נתניה |
|
10/7/2009 |
|
שלום,רציתי להציע משהו לטובת הכלל דיסק קשיח פנימי עובד מצוין 10 ג'יגה |
|
|
|
|
|
|
ראשון לציון |
|
10/7/2009 |
|
רדיו דיסק גדול AIWA כולל טייפ וכולל דיסק- שימו לב לדעתי רק הרדיו הדיגיטלי עובד וזה נמצא בראשלצ |
|
|
|
|
|
|
ראשון לציון |
|
10/7/2009 |
|
די וי די פיילוט תקין ללא שלט |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
10/7/2009 |
|
זה כיריים כפולים אבל רק צד אחד עובד |
|
|
|
|
|
|
גן יבנה |
|
10/7/2009 |
|
ספר באנגלית לנוער, כריכה רכה |
|
|
|
|
|
|
גן יבנה |
|
10/7/2009 |
|
מטען מן הסוג הישן לפלפונים נוקיה |
|
|
|
|
|
|
גן יבנה |
|
10/7/2009 |
|
קרטון עם קלטות של סרטים ומצויירים, רובם במצב מעולה. היפה והחיה, אלדין, 101 דלמטים, פרנגאלי (היער הקסום), דמבו, עליסה, צעצוע של סיפור, פינוקיו, פו הדב, קופיקו, פוקהונטאס
ליצור קשר דרך האתר |
|
|
|
|
|
|
מעון |
|
10/7/2009 |
|
2 ספות של 2. צבע בז ממש נחמדות נמסר עקב חידוש תכולה |
|
|
|
|
|
|
מעון |
|
10/7/2009 |
|
כדור פיזיו בצבע אדום גובה 75 ס"מ לא בשימוש |
|
|
|
|
|
|
ירושלים |
|
10/7/2009 |
|
מעוניינת למסור שאריות בדים שאספתי במהלך השנים. הכוונה היא בעיקר לכל מיני מטפחות ובגדים ישנים שאפשר בהם שימוש לעבודות יצירה שונות. כולל בד גדול (כשני מטר על מטר וחצי) דמוי קטיפה בצבע כתום-חום. |
|
|
|
|
|
|
רעננה |
|
10/7/2009 |
|
שטיח כרמל גדול במצב מעולה כמעט חדש נמסר עקב סלון קטן מידי לשטיח |
|
|
|
|
|
|
תלם |
|
10/7/2009 |
|
|
|
|
|
בת ים |
|
10/7/2009 |
|
|
|
|
|
מודיעין מכבים רעות |
|
10/7/2009 |
|
אוסף עפרונות בכל הצבעים. חלקם נשברו, ולחלקם התייבשה העופרת. נחמד לילדים קטנים |
|
|
|
|
|
|
רחובות |
|
10/7/2009 |
|
למסירה רדיו טייפ לרכב רדשיו וטייפ קלטות עובד טוב במצב מצויין |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
10/7/2009 |
|
במצב טוב מאוד יש את כול החלקים |
|
|
|
|
|
|
חיפה |
|
10/7/2009 |
 לחצו להגדלה |
פסל של בן-שבט קדמון. מעט מאובק אבל יכול להתאים לכל בבית. מומלץ להשתמש בפעילויות ליליות מסביב למדורה כתפאורה וכדחליל-שומר-סף המרתיע פושעים. איסוף עצמי בלבד |
|
|
|
|
|
|
ירושלים |
|
10/7/2009 |
 לחצו להגדלה |
תמונה של קלוד מונה, גודל 70/100 ס"מ. ממוסגרת. ללא זכוכית (הזכוכית נשברה) |
|
|
|
|
|
|
ירושלים |
|
10/7/2009 |
 לחצו להגדלה |
מעמד(..) ששמים מתחת לרגל בעט הנגינה על גיטרה/מנדולינה וכ"ו - מתקפל. כמו בתמונה רק ישן בצבע כסוף.. |
|
|
|
|
|
|
ירושלים |
|
10/7/2009 |
|
לא אסטאטי במיוחד רק צריך לשים איזה משהו עגול מעל, יתרון - קטן |
|
|
|