פרויקט אגורה : חפצים שנמסרו יד שניה - לוח 2367 (ארכיון)
|
| חפצים שנמסרו | מצב | עיר / ישוב | תמונה | תאריך מסירה |
|
|
|
פתח תקווה |
|
9/7/2009 |
 לחצו להגדלה |
ספה ארוכה ירוקה מאוד נוחה, מצב טכני טוב רק שצריכה ניקוי לכתמים |
|
|
|
|
|
|
גבעתיים |
|
9/7/2009 |
|
מכונת כביסה ישנה.. אבל עובדת מצויין. |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
9/7/2009 |
|
מכונת כביסה seimens תא עליון דגם - siwamat xt850 |
|
|
|
|
|
|
ירושלים |
|
9/7/2009 |
|
עיתוני "לאישה" מהתקופה האחרונה במצב מצוין! |
|
|
|
|
|
|
ירושלים |
|
9/7/2009 |
|
למסירה-דבק דו צדדי במצב מצוין-כמו חדש! |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
9/7/2009 |
|
|
|
|
|
נווה ימין |
|
9/7/2009 |
|
טוסטר אובן זקוק לניקוי אבל עובד מצוין |
|
|
|
|
|
|
כוכב יאיר צור יגאל |
|
9/7/2009 |
|
מאמן (חדש בתחום) מעונין לעבוד עם אנשים המעונינים להתנסות בתהליך אימון (רצוי מאיזור כפר סבא והסביבה). |
|
|
|
|
|
|
רמת גן |
|
9/7/2009 |
|
צעצוע דמוי מטבח מפלסטיק כולל אביזרים - סירים, קערות, "ברז", כיריים ועוד. קצת ישן ודהוי, אבל "עובד". |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
9/7/2009 |
|
כבל חשמל באורך 2 מטר במצב טוב לכל המעוניין |
|
|
|
|
|
|
הוד השרון |
|
9/7/2009 |
|
מסך מחשב 17 אינץ' של פיליפס +2 רמקולים למחשב. |
|
|
|
|
|
|
ראשון לציון |
|
9/7/2009 |
|
יש לי טמגוצי כמו דור 4 אבל לא בדיוק הוא אוכל,אפשר לקנות לו דברים פוגש חברים
קנו לי לפני שבוע! אבל אני קונה עכשיו טמגוצי 4 לפעמים הוא נכבה מי שרוצה...בשימחה רבה כי זה דבר יפה הטמגוצי
מיספר טלפון: |
|
|
|
|
|
|
רחובות |
|
9/7/2009 |
|
מכשיר DVD קורא רק מקוריים לא צרובים |
|
|
|
|
|
|
בנימינה |
|
9/7/2009 |
 לחצו להגדלה |
טלוויזיה "32 SONY TRINITRON שיטה אמריקאית 110 וולט |
|
|
|
|
|
|
ירושלים |
|
9/7/2009 |
|
כל הספרים של לחמן של לפני איזה שנה ככה, עדיין טובים ומתאימים, דורשים מחיקה(כתובים עפרון) כ-20 כרכים |
|
|
|
|
|
|
רעננה |
|
9/7/2009 |
|
ספות סלון 2+3 עם ארגז מצעים ומיטה נפתחת. הספות דורשות ניקוי. איסוף עצמי.דחוף! |
|
|
|
|
|
|
ירושלים |
|
9/7/2009 |
|
פלטה עגולה עובדת לסירוגין |
|
|
|
|
|
|
מצפה אבי"ב |
|
9/7/2009 |
|
כיריים בצבע לבן עובד, לפעמים השניים הקדמיים נכבים פתאום. |
|
|
|
|
|
|
ראשון לציון |
|
9/7/2009 |
 לחצו להגדלה |
טלוויזיה 25 אינץ' עובדת ובלי שלט. הבעיה היחידה שיש לה חיבור של פינים אז אם רוצים לחבר אותה לממיר צריך לקנות מתאם |
|
|
|
|
|
|
רמת גן |
|
9/7/2009 |
|
למסירה ישיבון במצב טוב (לא כמו חדש, אבל בסדר). |
|
|
|