פרויקט אגורה : חפצים שנמסרו יד שניה - לוח 2174 (ארכיון)
|
| חפצים שנמסרו | מצב | עיר / ישוב | תמונה | תאריך מסירה |
|
|
|
בת ים |
|
10/6/2009 |
|
מכשיר סודה קלאב, קצת דהוי אבל עובד טוב מאוד, למסירה. נמסר בעקבות שדרוג למכשיר חדש. |
|
|
|
|
|
|
כפר סבא |
|
10/6/2009 |
|
כרית הנקה של מילגה ירוקה , היתה בשימוש חודשיים בלבד. |
|
|
|
|
|
|
נשר |
|
10/6/2009 |
 לחצו להגדלה |
שולחן כתיבה לחדר עבודה או נוער. רוחב 120 ס"מ. ומעליו ספריה רחבה של 3 מדפים. במצב טוב מאוד. |
|
|
|
|
|
|
רעננה |
|
10/6/2009 |
|
19 אינץ' לא דק..בצבע אפור |
|
|
|
|
|
|
מזכרת בתיה |
|
10/6/2009 |
|
למסירה קלטיות מזרחיות לטייפ |
|
|
|
|
|
|
אספר |
|
10/6/2009 |
|
למסירה דיסקים של מוסיקה קלאסית |
|
|
|
|
|
|
יתד |
|
10/6/2009 |
|
|
|
|
|
מעלה אדומים |
|
10/6/2009 |
|
ברשותי מספר שקיות בגדי נשים מידות 42 44 נעליים וסנדלים מגפי נשים במידות 37 עד 39 נעלי ילדים מידות 30 34 והכל במצב מצויין אין אפשרות למיון מי שבא לוקח הכל להשאיר טלפון ואחזור אליכם |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
10/6/2009 |
 לחצו להגדלה |
חצי קופסת קרם "ליידי פיצפון" של ד"ר פישר למניעת סימני מתיחה בהריון |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
10/6/2009 |
 לחצו להגדלה |
לא זוכרת את שם הבגושם... הבקבוק נראה כמו בתמונה, אבל בצבע ורוד. בושם מתוק וכבד, למי שאוהבת. הבקבוק כמעט מלא. |
|
|
|
|
|
|
באר שבע |
|
10/6/2009 |
|
בפעם האחרונה שבדקתי (מזמן) הוא עבד אז אני מניח שהוא בסדר, פשוט קצת מסובך לי לחבר אותו... אז אם מישהו רוצה לנסות את מזלו |
|
|
|
|
|
|
מודיעין מכבים רעות |
|
10/6/2009 |
|
מיטת תינוק לבנה כולל מזרון במצב טוב |
|
|
|
|
|
|
חיפה |
|
10/6/2009 |
|
כל מיני פריטי לבוש גם מעיל לגיל 16 או לגובה 160ס"מ מכנסיים ונעליים |
|
|
|
|
|
|
חיפה |
|
10/6/2009 |
|
תרמיל גב מבד ותיק קש- נצרים ורוד |
|
|
|
|
|
|
רמת גן |
|
10/6/2009 |
|
מכונת כביסה מדגם ווירפול ,5 ק"ג פתח חזית,עובדת בצורה טובה. |
|
|
|
|
|
|
ירושלים |
|
10/6/2009 |
|
מזרון זוגי במצב טוב לכל המעוניין |
|
|
|
|
|
|
ירושלים |
|
10/6/2009 |
|
2 ספות נוער, מיטה זוגית עם ארגז מצעים, שולחן מטבח+כסאות |
|
|
|
|
|
|
ירושלים |
|
10/6/2009 |
|
מכונת כביסה, טלויזיה+שולחן למסירה בשבוע הקרוב |
|
|
|
|
|
|
רמת גן |
|
10/6/2009 |
|
טוסטר אובן אומנם מעט ישן אך שירת אותי בנאמנות ועד עד הרגע האחרון. הבעיה היחידה היא שהחום הוא קבוע ואין אפשרות להעלות/להוריד את הרמה אלא אם יתוקן שימש אותי בחלבי. |
|
|
|
|
|
|
פתח תקווה |
|
10/6/2009 |
|
עטים חלקם פועלים וחלקם צריך להחליף את הדיו בהם. ניתם להשאיר מסר עם מס' טלפון/מייל |
|
|
|