פרויקט אגורה : חפצים שנמסרו יד שניה - לוח 2094 (ארכיון)
|
| חפצים שנמסרו | מצב | עיר / ישוב | תמונה | תאריך מסירה |
|
|
|
כפר סבא |
|
27/5/2009 |
|
אוברול גינס של ליוויס כחול בהיר |
|
|
|
|
|
|
כפר סבא |
|
27/5/2009 |
|
כיריים 4 להבות ותנור שעובדים בצבע לבן |
|
|
|
|
|
|
יבנה |
|
27/5/2009 |
|
2 סירים חדשים לגמרי! תוצרת חברת סולינגן גרמניה, חומר דק וקל. גודל קטן-בינוני. |
|
|
|
|
|
|
יבנה |
|
27/5/2009 |
|
מיקסר מיוחד למילקשייקים עם ברז מובנה. |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
27/5/2009 |
|
כמה זוגות מכנסיי גברים S וספרי לימוד ומדע |
|
|
|
|
|
|
רחובות |
|
27/5/2009 |
|
מימיה לשני ליטר מים קרים, כולל מנשא, של חברת Rubbermaid. |
|
|
|
|
|
|
מודיעין מכבים רעות |
|
27/5/2009 |
|
מקרר במצב מעולה. אנחנו קנינו חדש לאחר 3 שנים שנכנסו לדירה. ונולדו לנו שני ילדים ולכן הוא לא הספיק לנו. |
|
|
|
|
|
|
מבשרת ציון |
|
27/5/2009 |
|
שלושה דיסקמנים- פעם אחרונה שבדקתי עבדו - במצב טוב |
|
|
|
|
|
|
מבשרת ציון |
|
27/5/2009 |
|
3 דיסקים למיני דיסק של-יזהר אשדות/סבלימינל, עידן רייכל./יהודית רביץ ושל שוטי הנבואה |
|
|
|
|
|
|
מבשרת ציון |
|
27/5/2009 |
|
אייפוד שאפל - קטן וורוד - עובד אבל צריך להטעין אותו - אין לי מטען |
|
|
|
|
|
|
ירושלים |
|
27/5/2009 |
|
מחשב ישן windows 95 + מסך |
|
|
|
|
|
|
פתח תקווה |
|
27/5/2009 |
|
מדפסת משולבת למסירה - רק המדפסת עובדת |
|
|
|
|
|
|
פתח תקווה |
|
27/5/2009 |
|
מסחטה חשמלית בצורת תפוז של קנווד כל החלקים נמצאים עובדת מעולה דרוש ניקוי טוב |
|
|
|
|
|
|
אור יהודה |
|
27/5/2009 |
|
כתה ז' ובי"ס יסודי יש כל מיני במצב טוב |
|
|
|
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
27/5/2009 |
|
שולחן קומפקטי של איקאה,לא היה כמעט בשימוש,מתאים רק למחשב. מצב מצוין,רק צריך ברגים. איסוף עצמי |
|
|
|
|
|
|
רחובות |
|
27/5/2009 |
|
שעווה קרה אלו-ורה באריזת רולר למיקרוגל של ד"ר מלומד. חדש - עדיין באריזת הוואקום מהחנות. איסוף ממכון ויצמן ברחובות בלבד (לא שולחת בדואר). אנא ציינו עיסוק ומצב משפחתי נוכחי בפנייה. |
|
|
|
|
|
|
הוד השרון |
|
27/5/2009 |
|
למסירה טוסטר של קנדי מאלה שנפתחים ולוחצים בתוכם את הלחם. נמסר משום שקיבלתי במתנה אחד חדש יותר. |
|
|
|
|
|
|
פרדס חנה-כרכור |
|
27/5/2009 |
|
כרטיס זיכרון למחשב פנטיום 4 DDR400 256Mb |
|
|
|
|
|
|
הוד השרון |
|
27/5/2009 |
|
טלוויזיה 21' ללא שלט, עובדת מצויין אבל ישנה וללא אפשרות חיבור ל DVD לא להתקשר בבוקר! |
|
|
|
|
|
|
הוד השרון |
|
27/5/2009 |
|
טלוויזיה 21' עם שלט, עובדת טוב. נא להתקשר אחה"צ. |
|
|
|