 לחצו להגדלה |
רסיבר Sherwood RA-1140
המכשיר עובד ומנגן, אבל יש כמה פגמים הדורשים תיקון, ולכן נמסר בחינם למי שמכיר אלקטרוניקה או רוצה לשפץ.
✔ מה עובד: • נדלק תקין • מנגן מוזיקה • שני הערוצים פועלים • כל הכניסות (AUX/TAPE/TUNER) פעילות
• גוף ושילדה במצב טוב
❗ פגמים שצריך לתקן: • הארת הדאבל/סקאלה (Dial Light) לא עובדת - צריך להחליף נורות/LED. פוטנציומטר (DeoxIT). • אין שלט (למודל זה לא היה שלט מקורי).
מתאים ל: • ערוץ שמאל חלש יותר מהימני - ככל הנראה לכלוך בפוטנציומטר או הלחמה קרה. • רעש בעת סיבוב ווליום - צריך ניקוי • משפצי אודיו • חובבי Vintage • מי שמחפש רסיבר איכותי לשיפוץלחפצים נוספים למסירה בחינם מקטגורית מערכות סטריאו ושמע - לחצו כאן |
|