תמונה של רסיבר Sherwood RA-1140
: רסיבר Sherwood RA-1140 המכשיר עובד ומנגן, אבל יש כמה פגמים הדורשים תיקון, ולכן נמסר בחינם למי שמכיר אלקטרוניקה או רוצה לשפץ. ✔ מה עובד: • נדלק תקין • מנגן מוזיקה • שני הערוצים פועלים • כל הכניסות (AUX/TAPE/TUNER) פעילות • גוף ושילדה במצב טוב ❗ פגמים שצריך לתקן: • הארת הדאבל/סקאלה (Dial Light) לא עובדת - צריך להחליף נורות/LED. פוטנציומטר (DeoxIT). • אין שלט (למודל זה לא היה שלט מקורי). מתאים ל: • ערוץ שמאל חלש יותר מהימני - ככל הנראה לכלוך בפוטנציומטר או הלחמה קרה. • רעש בעת סיבוב ווליום - צריך ניקוי • משפצי אודיו • חובבי Vintage • מי שמחפש רסיבר איכותי לשיפוץ
למסירה בחריש (מתוך קטגוריית מערכות סטריאו ושמע) -
למעבר למודעה