 לחצו להגדלה |
מדובר בשמיכה שרכשתי לפני מעל לשנה ובמשך כל הזמן הזה היתה באכסון. שמיכה זו נמכרת כפוך, למרות שבפועל פוך איכותי הוא מפלומה, ומדובר כאן על שמיכת נוצות. מחממת - כן, אבל גם מגיעה עם ריח לא נעים. יש אנשים שלא רגישים לריח (אני מאד רגיש) ואולי שמיכה זו תתאים להם; יתכן כי גם קיימים שימושים אחרים שלא מצריכים שהשמיכה תריח טוב (למשל, מצע לחיית מחמד לשכב עליו). ניתן לאסוף מרמת גן בשעות הערב (נא לא להתקשר לאחר 20:00) או מאור יהודה במהלך היום (יש לתאם מראש כדלחפצים נוספים למסירה בחינם מקטגורית שמיכות ומצעים - לחצו כאן |
|