|
יש אצלי כעת בבית חתלתולה קטנטנה (לדעתי בת חודש-חודשיים פלוס-מינוס) שהצלנו מאיזור תעשייה מלא במכוניות ובאנשים רעים שבטעו בה. הבעיה - אני ממש, ממש לא יכולה לגדל אותה יש לי תוכי בבית, אני עובדת מבוקר עד לילה ואין לי אפילו ארזג חול בשבילה. בינתיים היא שתתה מים ואכלה קצת גבינה אבל זהו. היא נראית לי בריאה לגמרי (מצד שני, אני לא וטרינר).
היא קצת פחדנית מאנשים אבל ברגע שהיא "נכבשת" היא מתוקה אמיתית. פיצית ומקסימה, ברגע זה היא שוכבת לי על הבטן ועל הזלמודעות מסירה נוספות של חתולים - לחצו כאן |
|