פרויקט אגורה : חפצים שנמסרו יד שניה - לוח 2402 (ארכיון)
|
| חפצים שנמסרו | מצב | עיר / ישוב | תמונה | תאריך מסירה |
|
|
|
קרית טבעון |
|
14/7/2009 |
| מדפסת צבעונית דגם HP 660. רק צריך לקנות ראשי דיו. |
|
|
|
אשדוד |
|
14/7/2009 |
| 2 תיקי בית ספר במצב טוב זקוקים רק לניקוי |
|
|
|
אשדוד |
|
14/7/2009 |
| מנורת יו וי למתחילה בבניית ציפורניים 9 וואט צבע לבן |
|
|
|
ירושלים |
|
14/7/2009 |
| רדיאטור במצב טוב, נמסר עקב חוסר שימוש. |
|
|
|
רחובות |
|
14/7/2009 |
| למסירה שני אגרטלים מזכוכית, לפרחים. |
|
|
|
ירושלים |
|
14/7/2009 |
| תמונה של מייקל ג'יקסון |
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
14/7/2009 |
| מראת איפור מעץ מלא עם מגירות תכשיטים/איפור |
|
|
|
גני תקווה |
|
14/7/2009 |
ישן מאוד ואיטי, אך תקין. חסר לו בורג בין המקלדת למסך |
|
|
|
חולון |
|
14/7/2009 |
| אוהל שלא היה בשימוש חדר ומרפסת |
|
|
|
רמלה |
|
14/7/2009 |
| ניתן לאסוף גם מאזור חולון |
|
|
|
|
הרצליה |
|
14/7/2009 |
מקרר של אמקור 400 ליטר, לבן, במצב מצויין, כל החלקים הפנימיים קיימים ושלמים, נמסר עקב קבלת חדש |
|
|
|
ירושלים |
|
14/7/2009 |
| טלביזיה שעבדה ומראה במסך כולו ורוד |
|
|
|
הרצליה |
|
14/7/2009 |
| מעמד לדיסקים בצורת גיטרה במצב טוב |
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
14/7/2009 |
| זהו הארגז השלישי מתוך השלישייה שפרסמתי לפני זמן מה באתר הזה. הארגז שימש בביתנו לאיחסון וישיבה. גודל: 120 על 40 סמ. מצבו - זקוק לשיפוץ!! תחתית הדיקט שלו נשרה. המכסה מתקלף. מצב הצירים מעולה. זה רהיט חזק. בצילום הוא משמאל לשידה הקטנה. |
|
|
|
קיסריה |
|
14/7/2009 |
בגדי נשים - מצב כמו חדש מידה 44-46 מיכנס ג"ינס לגבר-מידה 44 מצב מעולה |
|
|
|
קיסריה |
|
14/7/2009 |
ברצוני לתת ביגדי נשים במידות בין 38 ל 44 מצב מצוין |
|
|
|
קיסריה |
|
14/7/2009 |
| למסירה 2 מכנסי ז"ינס לגבר- מדה 44 |
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
14/7/2009 |
| דפנבכיה- צמח בית לצל מלא, העציץ קטן כרגע שנים שלושה עלים- למי שרוצה לגדל אותו לאט לאט, לי אין סבלנות |
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
14/7/2009 |
כ-30 קולבים רגילים לתליית בגדים למסירה, למי שחסרים ומצופף בגדים בארון...נא לא לפנות כאן אלא למייל: ecodoc@gmail.com תודה, נועה |
|
|
|
תל אביב-יפו |
|
14/7/2009 |
סט של צלליות יפיפיות של ג'ייד במצב טוב, אודם בורדו משגע של קרליין. זוג עגילי חישוק, שרשרת אתנית מעשה ידי :-) צבעיי שנהב וכתום, מעניינת מאוד לחודשיי הקיץ. מוזמנות להגיע ולקחת. נמצאת הערב אחריי שבע בבית. |