תמונה של כיסא
: כיסא ישן עם בעיה של ההשיענות אחורה - המנגנון נשבר וברגע שיושבים על הכיסא הוא פשוט נשען אחורה עד הסוף - אין מעצור. לא אפשרי לשבת עליו ככה. לא חושב שבטיחותי
למסירה ברמת גן (מתוך קטגוריית כיסאות) -
למעבר למודעה