תמונה של אסלה וניאגרה
: הניאגרה בשימוש של חודשים ספורים, ניתן יהיה לאסוף ב-29/30 לחודש, צריך פירוק
למסירה בירושלים (מתוך קטגוריית סניטריה) -
למעבר למודעה