תמונה של מעבד מזון פוד פרוססור
: מעבד מזון שאספתי פה באתר אבל בדיעבד אין לנו מספיק מקום על השיש למשהו כזה ולצורך המועט שלנו. הבחורה שמסרה כתבה: החלקים שלמים למעט חלק אחד שהוא קצת פגום - אז זה כנראה נכון (לא בדקתי בעצמי את כל החלקים, החלק שהשתמשתי בו עבד מעולה). לכן סימנתי מעט פגום. אני גם שמה את אותה תמונה ממנה כי אצלנו זה כבר מחכה בתוך קרטון
למסירה בתל אביב-יפו (מתוך קטגוריית מכשירי מזון) -
למעבר למודעה