תמונה של מעבד מזון של בוש
: מעבד מזון של בוש, המנוע עובד מעולה, ויש את כל החלקים. הבעיה היא בחלק קטן מאד, שאמור להיות מנגנון בטיחות, שנשבר, ולכן כל העסק לא עובד.... אא"כ מוצאים דרך לעקוף את המנגנון הזה. או לחלקי חילוף שזה ממש אחלה. כי הכל במצב מצוין ונקי. [כדי שהסכין לא תעבוד כשהמכשיר פתוח, יש מנגנון בטיחות, אז החלק שמפעיל את המנגנון נשבר.[
למסירה בקרית ארבע (מתוך קטגוריית מכשירי מזון) -
למעבר למודעה