תמונה של מבנה, פנליות, חשמלים
: מבנה מיועד להריסה מחר, אפשר לקחת פנליות, חוטי חשמל, שקעים ומתגים, חלונות (אבל הזכוכיות שבורות), המזגנים כבר נלקחו נמצא בבית שמש רח' עידו הנביא 6 (המבנה הקטן בלבד, עד מחר יום שני 10,11,25 בשעה 12 בצהריים)
למסירה בבית שמש (מתוך קטגוריית חפצים ברחוב) -
למעבר למודעה