תמונה של מיקרוגל
: עובד מצוין, אבל יש לפעמים ריח של שרוף, ולכן מחליפים אותו. אין צלחת, היא נשברה
למסירה בירושלים (מתוך קטגוריית מיקרוגלים) -
למעבר למודעה