תמונה של תנור וגז
: תנור וגז עובדים טוב , אנחנו השתמשנו רק בתנור אבל גם הגז אמור לעבוד.
למסירה ברמת גן (מתוך קטגוריית תנורי אפייה) -
למעבר למודעה