פסנתר

תמונה של פסנתר

: הפסנתר אצלינו כ-5 שנים מבחוץ הוא נראה די טוב אבל הצליל שלו מעט מיושן וצריך כיוון, חוצמזה יש סי באוקטובה הגבוהה שלא עובד הכי טוב
למסירה בקרית יערים (מתוך קטגוריית פסנתרים) - למעבר למודעה