תמונה של מולטי קייק
: מולטי קייק 4ב-1 מצב מעולה שמור ונקי היה בשימוש חלבי נראה כמו חדש אך קצת איטי (נמסר עקב קבלת מולטי קייק חדש מתנה מהעבודה) חייב להימסר היום חמישי אני שמה ליד הדלת לא צריך לדפוק כל הקודם זוכה הכתובת: שד"ל 8 קומה 6 במעלית.
למסירה בבני ברק (מתוך קטגוריית טוסטרים וטוסטר אובן) -
למעבר למודעה