תמונה של כיריים
: כיריים של אלקטרה 4 להבות זכוכית שחורה השתמשנו בהם שנתיים עבד טוב (עברנו ל5 להבות) עדיפות למי שבא בהקדם האפשרי
למסירה בבני ברק (מתוך קטגוריית כיריים) -
למעבר למודעה