תנור בילד אין aeg שקצת לא מדייק

תמונה של תנור בילד אין aeg שקצת לא מדייק

: תנור בין 7 בערך.לא מחמם מאה אחוז (נראה לי משהו בתרמוסטט) מה שאומר שקשה לדייק איתו והוא קצת יותר איטי. לא מתאים לאפייה מדוייקת כמו לחמים וכד' אבל לחימום,וצליה של אוכל ואפיה לא מדוייקת כמו עוגות בחושות הוא סבבה. יש רשת ו2 תבניות.
למסירה באור עקיבא (מתוך קטגוריית תנורי אפייה) - למעבר למודעה