תמונה של מלחם
: מלחם פשוט וזול קניתי אותו חדש ועכשיו אני מוסר אותו כי לא התחמם לי לחום הרצוי ולא הצלחתי לעשות איתו דברים, אולי מישהו אחר יצליח...לפנות רק סמס/שיחה/מסר/מייל, לא בווצאפ!
למסירה בירושלים (מתוך קטגוריית ריתוך והלחמה) -
למעבר למודעה