תמונה של מולטי קייק
: במצב מעולה שמור ונקי קיבלתי מתנה חדש פשוט לבוא ולקחת ליד הדלת בשקית
למסירה בבני ברק (מתוך קטגוריית טוסטרים וטוסטר אובן) -
למעבר למודעה