דגים

תמונה של דגים

: לצערי שיקרו לי בחנות לגבי כמה דגים שיש לי . ולכן מוסרת 4 שמרלה( אוכל אצות סיני) בוגרים 7-10 ס"מ תוקפניים ה60 ליטר שלי קטן מדי בשבילם. כמו כן יש לי דג זהב אחד שקיבלתי מתנה ואין לי מקום בשבילו ודג דולפין שלא מתאים ב90 ליטר שלי .
למסירה בצור הדסה (מתוך קטגוריית דגים) - למעבר למודעה