תמונה של רמקולים ישנים - לשיפוץ
: רמקולים עומדים, 6 אוהם. אספתי אותם אבל ראיתי שדרושה החלפה של הספוגים לפחות. מעביר הלאה למי שרוצה לשפץ
למסירה בכפר סבא (מתוך קטגוריית מערכות סטריאו ושמע) -
למעבר למודעה