תמונה של תנור
: דגם סאוטר, אצלנו 4 שנים, תנור האפייה עובד מצויין עם אופציה לטורבו. הגז לא עובד אבל ניתן לתקן.
למסירה בירושלים (מתוך קטגוריית תנורי אפייה) -
למעבר למודעה