תמונה של שמשייה של איקאה
: היא קצת נדפקה וצריך ממש חזק כדי לפתוח אותה. אני לא הצלחתי אבל אבא שלי כן. מגיע עם משהו למטה ששמים מים או חול כדי שהיא לא תזוז. כשאני אהיה בבית אני אצלם תמונה כרגע יש פה משהו מהאינטרנט
למסירה בבאר שבע (מתוך קטגוריית ריהוט גן) -
למעבר למודעה