תמונה של מערכות סטריאו ושמע
: יש לי מערכת סטראו ישנה עם רסיבר תקין ועים dvd ,אקולייזר תקין ,מגבר,טייפ כפול תוצרת שרווד בצבע שחור
למסירה בעפולה (מתוך קטגוריית מערכות סטריאו ושמע) -
למעבר למודעה