רסיבר SONY עובד על110V

תמונה של רסיבר SONY עובד על110V

: המכשיר הוא 110V ולכן דורש שנאי מ 220V ל 110V .אמור להיות במצב מעולה. לא ידוע אם הוא עובד או לא. קיבלתי אותו ולמיטב ידיעתי עובד. על אחריות מי שלוקח.
למסירה בתל אביב-יפו (מתוך קטגוריית מערכות סטריאו ושמע) - למעבר למודעה