תמונה של מיקרוגל
: מיקרוגל מכני תקין ועובד. במב טוב. חסרים גלגלים ומשולש המסבב את הצלחת(הדרים האלה עולים ~15ש"ח). עד כה השתמשתי בו, פשוט קיבלתי אחד אחר.
למסירה בחולון (מתוך קטגוריית ציוד וכלים למטבח) -
למעבר למודעה