תמונה של מחבת - גריל לבישול בפיקניק
: קוראים לזה ZIMBRO וזה מין מחבת שעובדת על בלוני גז, עם אש דיי גדולה ופשוט לשימוש. ממש דיי חדש מפני שכמעט ולא נעשה בו שימוש. אין לי בלוני גז בשבילו, אבל זה נראה כמו בלונים סטנדרטים שאפשר לקנות הכל חנות למוצרי גז או טיולים... כל הקודם זוכה! (יש לי דוגמה של הבלון אבל ריק) - אפשר ורצוי גם בשבת וחג
למסירה בתל אביב-יפו (מתוך קטגוריית ציוד וכלים למטבח) -
למעבר למודעה