תמונה של דיבורית אורנג'
: קיבלתי באתר - לא מתאים לנייד שלי.. לפי המדבקה מאחור זה של אורנג'. יותר מידי חוטים וחלקים, העיקר שהתקע יתאים לשקע ברכב.... אז מי שמכיר את "המוצר" ויתאים לו - מוזמן לקבלו. האיסוף בת"א בלבד.
למסירה בנתניה (מתוך קטגוריית שונות - מכשירי חשמל) -
למעבר למודעה