תמונה של מערכת סטריאו לא תקינה
: קיבלתי מחבר, ולא הצלחתי להפעיל ... הגוף הראשי נדלק (שני החלקים התחתונים), אבל הטייפ והדיסק לא עובדים (אז לא יכולתי לבדוק!)... החיבורים הם לא סטנדרטיים !!! (ולכן אני לא בטוח שניתן לחבר דברים חיצוניים... מי שרוצה, אני יכול לשלוח במייל תמונה של החלק האחורי).
למסירה בנתניה (מתוך קטגוריית מערכות סטריאו ושמע) -
למעבר למודעה