תמונה של כיריים גז
: של באוכנט גרמני, בנות כ- 12 שנה ועבדו כל יום כמה פעמים ביום עד שהחלפתי את הגז בפסח. נירוסטה, 4 להבות. המצת החשמלי לא עובד. צריך להדליק עם גפרור.
למסירה בראש העין (מתוך קטגוריית מכשירים למטבח) -
למעבר למודעה