תנור אפייה בילט-אין

תמונה של תנור אפייה בילט-אין

: תנור גומחה של סמאג. בן 14 במצב עבודה תקין. מידות סטנדרטיות לצערי כשפרקו אותו נשברה הידית ולכן הזכוכית הכפולה לדלת יצאה (היא שלמה) ולכן אם יופעל הזכוכית הפנימית לא מבודדת מחום. בקיצור, יש לתקן או להשתמש ככה. יש טיימר חשמלי ותוכניות כמו הפשרה, גריל וטורבו.
למסירה בראש העין (מתוך קטגוריית מכשירים למטבח) - למעבר למודעה