תמונה של מערכת סטריאו של LG
: בפעם האחרונה שהדלקתי אותה (וזה היה ממש מזמן) היא לא קראה לי שום דיסק, אבל הרמקולים עבדו מצוין, וגם הרדיו והדאבל טייפ. נא לפנות למייל בלבד.
למסירה בנתניה (מתוך קטגוריית מערכות סטריאו ושמע) -
למעבר למודעה