תמונה של דיסק כפול של "מלחמת העולמות"
: דיסק כפול של מלחמת העולמות - כחדש ניתן לאסוף את הדיסק מבני ברק (זבוטינסקי)במהלך היום נא לא ליצור קשר אחרי השעה 21:00- תודה (סליחה ממי שפנה לפני כמה זמן אבל לא מצאתי את הדיסק- עכשיו הוא איתי - אנא צור קשר מחדש)
למסירה באלעד (מתוך קטגוריית שונות - דיסקים) -
למעבר למודעה