תמונה של תיקים
: יש לי כמה תיקים טובים למסירה- בפסח אשים אותם באחד ממוסדות הצדקה אז אם מישהו רוצה- הוא מוזמן עד פסח לבוא ולקחת. הם תקינים וטובים- יש תיק לים, פאוצ', תיקי נסיעות, תיקי צד וכו'- ראו תמונה. אני באזור יבנה או ראשל"צ
למסירה ביבנה (מתוך קטגוריית שונות - כלי בית) -
למעבר למודעה