תמונה של "ענה לי"/ אהוד בנאי
: מעוניין למסור דיסק- "ענה לי"/ אהוד בנאי תמורת "עוד מעט"/ אהוד בנאי או "קרוב"/ אהוד בנאי (אפשר גם ללא קופסה) - אני גר בצפון אבל מגיע הרבה למרכז
למסירה במעלות-תרשיחא (מתוך קטגוריית מוסיקה ישראלית) -
למעבר למודעה