גלילה רון פדר / מנהרת הזמן יד שניה למסירה לתרומה חינם בכפר ורדים

ספרים ומדיה דיגיטלית » ספרי קריאה ועיון » ספרי נוער
מודעות עדכניות של גלילה רון פדר / מנהרת הזמןמצבישובתמונהתאריך

חוברות 5 דקות תורה של הרב רונן חזיזה

פתח תקווה לפני 46 ימים
אם מישהו מכיר/מעוניין בחוברות לפחות 5 דק' תורה ביום של הרב רונן חזיזה משנים שונות, על כל חוברת כתובים הנושאים בהם היא עוסקת. כל הקודם זוכה!

הזמנת הרצאות על דיבור בפני קהל-בחינם!!

ירושלים לפני 9 שעות
אני (נהוראי זוהרי) מורה לדיבור בציבור/פיתוח קול/טיפול בדיבור/מתמחה בטיפולCBT אשמח למסור בחינם!!!! בכל מקום שתזמינו אותי אליו בירושלים! (אתם תדאגו לאנשים והגברה ואני למסירת ההרצאה!) הרצאות בנושא דיבור בפני קהל-לנושאים-פחד קהל, דיבור מסקרן, קשר עין, שפת גוף פתוחה בטוחה וחיובית, אוצר מילים רחב, שפה גבוהה, הכנת הרצאה נכונה, פנייה לרגש, איך להצחיק אנשים/לספר בדיחות, חיוך, פתיחה מרתקת, איך לשכנע אנשים ולהניע לפעולה, שימוש נכון במילים ומסרים, איך לגרום לאנשים לזכור את המסרים שלך, טיפול לדיבור מונוטוני, התאמת השיחה לקהל, איך להכניס יותר רגש להרצאה, איך לגרום לאנשים להאמין במסר שלך יותר, להכין תוכנית ב', הפסקות יזומות, איך להיות מעניין, גישה חיובית ועוד. אני בעל ניסיון בדיבור לקהל מעל 10 אלף איש. מסרתי בחיי מעל אלפי דרשות/הרצאות/וורטים/נאומים.

הזמנה לפגישה (עם הסוציולוגיה), פיטר ברגר

רמת גן לפני 28 ימים
מאתר ההוצאה לאור (עם עובד): "פיטר ל. ברגר שהוא אחד הסוציולוגים המעמיקים והמבריקים בארצות-הברית מגיש בספרו זה השקפה סוציולוגית מקיפה ויסודית על האדם בחברה. ואף-על-פי-כן הוא פותח בהקדמתו ואומר: "ספר זה נועד להיקרא ולא להילמד. אין זה ספר שינון. זוהי הזמנה לפגישה עם עולם אינטלקטואלי מרגש ורב-משמעות." ואכן, בעין חדה ובעט-אמן משכיל פרופ' ברגר לתת לקורא הסבר מעמיק, מבריק ומשעשע, המיועד גם למי שאיננו איש המקצוע, מהי אותה תורה שכה מרבים לדבר ולשמוע עליה, מה עשויים להיות שירותיה לחברה ומהם גבולותיה. כל זאת לא רק מנקודת-ראות מקצועית אלא גם אנושית כללית".

יומן מלחמה פרטי

ירושלים לפני 41 ימים
ספר של גלילה רון פדר עמית המתאר את מלחמת האמצאות בירושלים מנקודת מבט של ילד.

יומן מלחמה פרטי

ירושלים לפני 41 ימים
ספר של גלילה רון פדר עמית על חויות של ילד במלחמת העצמאות בירושלים
מודעות נוספות התואמות גלילה רון פדר / מנהרת הזמן
החפץ למסירהמצבעיר / ישובתמונהתאריך

גלילה רון פדר / מנהרת הזמן

כפר ורדים 22/11/2021
גלילה רון פדר / מנהרת הזמן
לחפצים נוספים למסירה בחינם מקטגורית ספרי נוער - לחצו כאן