אני מודה, לא המערכת הטובה בעולם - הדיסק לא עובד (דורש השקעה כספית שאין לי עניין להשקיע) ובלי רמקולים. יש לה דאבל-קסט (לא תקין גם הוא, לא שזה מערער את עולמו של מישהו היום), אקולייזר ורדיו דיגיטאלי. אני מציע אותה כדי שתשמש כפי ששימשה אותי עד כה: רדיו ותחנת מפגש בין הד.יוי.די., הטלוויזיה והרמקולים - נדמה לי שקוראים לזה מערכת קולנוע ביתית. היא נראית בסדר מבחינה חיצונית ואפשר לחבר לה דיסקמן או פטיפון, למהדרין {-:לחפצים נוספים למסירה בחינם מקטגורית מערכות סטריאו ושמע - לחצו כאן